Friday 30 October 2015

Baju Muslimah Pakaian Murah Terbaru a122

Baju Muslimah Pakaian Murah Terbaru

Baju Muslimah Pakaian Murah Terbaru


Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Masalah Pembaziran Bahan Binaan
Pembaziran atau penggunaan bahan Baju Muslimah Pakaian Murah Terbaru a122 yang tidak ekonomik adalah praktis pembinaan yang mengurangkan produktviti dan seterusnya boleh mengurangkan keuntungan. Pembaziran berlaku kerana beberapa sebab dan boleh dibahagikan kepada dua komponen utama: pertama, yang tidak boleh dielakkan dan kedua, yang boleh dielakkan. Dalam konteks peningkatan, kualiti, bahagian yang kedua perlulah diunjurkan untuk memastik pembaziran minimum.
Pembaziran vang tidak boleh dielakkan Baju Muslimah Pakaian Murah Terbaru a122 disebabkan oleh saiz atau pengeluaran bahan binaan yang tidak menepati ukuran pemasangan seperti panjang kavu yang diperlukan dan panjang jenang pintu. Salah satu contoh lagi ialah keluasan siling yang memerlukan saiz kepingan siling yang tidak sama dengan saiz yang dikeluarkan. Tukang yang pandai dan berpengalaman akan dapat mengurangkan pembaziran jenis ini.
Walau bagaimanapun, usaha untuk mengurangkan pembaziran yang boleh dielakkan mempunyai kekangan dan kemungkinan menjimatkan pembaziran dari jenis ini adalah sukar. Berikut disenaraikan faktor-faktor yang menyebabkan pembaziran jenis ini:
i. Pekerja yang tidak mahir dan berpengalaman ii. Penyimpanan bahan yang tidak rapi iii. Penyusunan bahan dan pengeluaran bahan yang tidak sistematik iv. Penghantaran, pemunggahan dan pengendalian bahan tidak sempurna v. Bahan yang tidak menepati piawaian vi. Pemesanan bahan yang berlebihan vii. Pemasangan bahan sebagai komponen binaan tidak menepati spesifikasi dan piawaian kerja yang ditetapkan Secara keseluruhan, kebanyakan bahan binaan dianggarkan mempunvai pembaziran dalam lingkungan lima peratus daripada jumlah kuantiti vang diperlukan. Walau bagaimanapun, kuantiti ini adalah tinggi sekiranva kuantiti sebenar diambil kira. Bayangkan sekiranya 10,000 hata bakar diperlukan untuk satu binaan. Pembaziran dalam kadar lima peratus, iaitu 500 keping bata adalah tinggi. Penggunaan kadar peratusan sebagai anggaran pembaziran dan anggaran pembaziran yang berlebihan perlu diberi perhatian Baju Muslimah Pakaian Murah Terbaru a122 kerana dalam proses pembinaan, pembaziran vang sedikit pun akan menyebabkan penggunaan yang tidak ekonomik.
190 I Pengurusan Pembinaan

No comments:

Post a Comment